دانستنی های لازم برای یک سفر لذت بخش

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

گرجستان به عنوان یکی از کشورهای توریستی منطقه قفقاز دارای هتل های مختلفی برای اقامت گردشگران می باشد . برخی از این هتل ها از دکوارسیون جذاب و امکانات مدرن برخوردار بوده و از لوکس ترین ها در این کشور به شمار می آیند . در ادامه 4 مورد از این هتل ها معرفی شده است .


هتل رومز تفلیس - Rooms Hotel Tbilisi

هتل های گرجستان

هتل رومز یکی از هتل های لوکس گرجستان است که در قلب تفلیس واقع شده و فقط چند دقیقه پیاده روی تا ایستگاه متروی روستاولی فاصله دارد . این هتل تراس ، اینترنت وای فای ، سالن بدنسازی ، رستوران با انواع غذاهای آمریکایی ، پذیرش شبانه روزی و سرویس شاتل ارائه داده و دارای اتاق هایی با سیستم تهویه مطبوع و مینی بار می باشد . لازم به ذکر است که فرودگاه بین المللی تفلیس در 17 کیلومتری هتل Rooms واقع شده است .


هتل شرایتون باتومی - Sheraton Batumi Hotel

هتل های باتومی

هتل شرایتون یکی از هتل های 5 ستاره گرجستان است که در خیابان روستاولی شماره 28 شهر ساحلی باتومی واقع شده است . این هتل در مرکز شهر باتومی قرار گرفته و فاصله اندکی تا ساحل دریای سیاه دارد . هتل شرایتون گرجستان پذیرش 24 ساعته داشته و سرویس شاتل به بندر ، ایستگاه قطار و فرودگاه بین المللی باتومی ارائه می دهد . این هتل 5 ستاره امکاناتی چون استخر شنا ، اسپا ، ماساژ ، سالن بدنسازی ، رستوران ، اینترنت وای فای ، سرویس زیبائی و کازینو را در خود جای داده و مکانی فوق العاده برای اقامت گردشگران تور گرجستان فراهم نموده است .

 

هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس - Radisson Blu Iveria Hotel Tbilisi

هتل های تفلیس

هتل رادیسون بلو ایوریا یکی از بهترین هتل های تفلیس است که با مجموعه ای از امکانات و خدمات با کیفیت آماده پذیرایی و سرویس دهی به گردشگران تور تفلیس می باشد . هتل 5 ستاره رادیسون بلو ایوریا در قلب منطقه تجاری تفلیس واقع شده و 5 دقیقه پیاده روی از ایستگاه متروی روستاولی فاصله دارد . هتل رادیسون بلو تفلیس دارای یک مرکز اسپا منحصر به فرد با استخر سرپوشیده و روباز است و اتاق هایی راحت و زیبا ، دو رستوران و یک کافه ، ماساژ ، سالن بدنسازی ، سرویس زیبائی ، سولاریوم و سونا ارائه می دهد .

 

هتل ماریوت تفلیس - Tbilisi Marriott Hotel

شیک ترین هتل های تفلیس

هتل ماریوت از جمله لوکس ترین هتل های 5 ستاره تفلیس است که در خیابان روستاولی شماره 13 در مرکز شهر تفلیس واقع شده و فاصله کمی تا کلیسای کاشوتی از جاذبه های تفلیس دارد . این هتل فضای داخلی لوکس و شیک ارائه داده و دارای امکاناتی چون سالن بدنسازی ، اینترنت وای فای ، رستوران ، تراس و اتاق های زیبا می باشد . ماریوت به عنوان یکی از شیک ترین هتل های گرجستان تا جاذبه هایی چون پارک 9 می ، سالن تئاتر و باله تفلیس ، تئاتر روستاولی ، میدان آزادی و پارک پوشکین کمتر از یک کیلومتر فاصله دارد و ایستگاه متروی میدان آزادی در 500 متری آن قرار گرفته است .

  • ۹۷/۰۲/۱۰
  • نیکی نورایی

هتل های گرجستان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی