دانستنی های لازم برای یک سفر لذت بخش

طبقه بندی موضوعی
  • ۱
  • ۰

پارک های آبی را می توان یکی از محبوب ترین تفریحات مسکو دانست . واتر پارک فانتزی که از محبوب ترین پارک های آبی مسکو به شمار می اید دارای استخرها و اسلایدهای مختلفی است که با رعایت نکات ایمنی و استانداردهای جهانی ساخته شده اند . یکی از مهیج ترین اسلایدهای پارک آبی فانتاسی مسکو اسلاید ژاپنی است که با ارتفاع 11 متر هیجان و افزایش ترشح آدرنالین را به بازدیدکنندگان هدیه می دهد . اسلاید بارکودا نیز که یکی از بزرگترین اسلایدهای موجود در پارک های ابی مسکو است گردشگران را به وجد می اورد . در این مجموعه تفریحی مسکو یک استخر مخصوص برای کودکان در نظر گرفته شده که با عمق کم برای کودکان 3 ساله نیز مناسب می باشد . 

Aquapark Fantasy Moscow


در آکواپارک فانتزی مسکو استخر بلغارستانی و استخر موج موجود است . مراجعه کنندگان برای بهبود سیستم ایمنی بدن ، افزایش گردش خون و همچنین داشتن پوستی شفاف و روشن می توانند به جکوزی و سونای این پارک مراجعه کنند . در مجموعه واترپارک فانتزی مسکو یک کشتی قدیمی با نام کالیپسو تعبیه شده که گردشگران تور مسکو را در حال و هوای فیلم های دزدان دریایی قرار می دهد . در اطراف این کشتی شگفت انگیز می توان انواع غذاها و نوشیدنی ها را سفارش داد و نوش جان نمود . لازم به ذکر است که یک منوی مخصوص برای کودکان نیز موجود است . همچنین در این مجموعه یک کافه برای کودکان در نظر گرفته شده که با محیطی زیبا و خلاقانه انواع سوپ های معطر ، انواع سوپ سبزیجات ، مرغ ترد ، پیتزا ، بستنی ، کیک و شیرینی را سرو می کند .

مراکز تفریحی روسیه

در آکواپارک فانتزی مسکو علاوه بر اسلاید ، استخر ، سونا ، جکوزی و گزینه های غذاخوری امکانات رفاهی و تفریحی دیگری نیز فراهم شده که از جمله آن ها می توان به امکانات لازم برای برگزاری ضیافت ، جشن و میهمانی ، یک مسیر مسابقه اتومبیل رانی ، زمین بازی کودکان ، بولینگ ، سینمای 6 بعدی ، انواع بازی های کامپیوتری و ویدئویی و اسب سواری اشاره نمود .

پارک آبی روسیه

اطلاعاتی درباره پارک آبی فانتزی مسکو

  • آدرس پارک آبی فانتزی مسکو : Lyublinskaya Ulitsa, 100, Moskva, Russia, 109652
  • تلفن واترپارک فانتاسی مسکو : 4959559035 - 7+
  • وب سایت واتر پارک فانتزی مسکو : https://fpark.ru/
  • ساعت کاری آکواپارک فانتزی مسکو : در تمامی روزهای هفته از ساعت 11 صبح تا 11 شب
  • سال تاسیس پارک آبی فانتزی مسکو : 2003 میلادی
  • نزدیک ترین ایستگاه مترو به پارک آبی Fantasy مسکو : ایستگاه متروی Maryino
هیجان انگیزترین تفریحات مسکو
پارک آبی فانتزی روسیه

واترپارک فانتزی مسکو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی