دانستنی های لازم برای یک سفر لذت بخش

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

هتل اورچارد را می توان یکی از بهترین هتل های سنگاپور در امتداد معروف ترین خیابان شهر شیرها دانست . این هتل دارای یک استخر شنای روباز و مرکز تناسب اندام برای انجام ورزش های روزانه است . در هتل 5 ستاره اورچارد استفاده از اینترنت وای فای رایگان بوده و برای استفاده مسافران پارکینگ رایگان نیز فراهم شده است . از دیگر امکانات این هتل می توان به وجود 5 گزینه عذاخوری اشاره نمود که در آن ها انواع غذاهای کانتونی ، آسیایی ، غربی ، محلی و بین المللی سرو می گردد . این هتل مسافران تجاری را نیز فراموش نکرده و برای آنان امکاناتی چون مرکز بیزنس و امکانات لازم برای برگزاری جلسه ، کنفرانس و میهمانی در نظر گرفته است . استفاده از خدمات کودک برای خانواده ها از دیگر مزیت های اقامت در این هتل سنگاپور می باشد .

Orchard Hotel Singapore

هتل Orchard سنگاپور دارای 656 واحد اقامتی در سایزها و اندازه های مختلفی است که تمامی آن ها به زیبای دکور و تزئین شده اند . در اتاق ها و سوئیت های هتل سیستم تهویه مطبوع تعبیه شده و اینترنت وای فای رایگان و تلویزیون صفحه تخت با کانال های کابلی موجود است . از دیگر امکاناتی که در واحدهای اقامتی هتل اورچارد برای استفاده مسافران و گردشگران تور سنگاپور در نظر گرفته شده اند می توان به حمام اختصاصی ، تلفن ، مینی بار ، گاوصندوق ، میز کار ، سرویس تهیه چای و قهوه و بطری آب آشامیدنی اشار نمود .

  • آدرس هتل اورچارد سنگاپور : 442Orchard Road, Orchard, 238879 Singapore, Singapore
  • تلفن هتل اورچارد در سنگاپور : 67347766 - 65+

 

تصاویر هتل اورچارد Orchard سنگاپور 

هتل Orchard سنگاپور
هتل اورچارد Orchard سنگاپور
هتل های 5 ستاره سنگاپور

لوکس ترین هتل های سنگاپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی