دانستنی های لازم برای یک سفر لذت بخش

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

رستوران چمدان با موقعیتی مناسب در بخش مرکزی مسکو انواع غذاهای روسی را در منوی خود جای داده است . البته بیشتر تمرکز رستوران چمدان شهر مسکو بر روی انواع غذاهای سیبری روسیه می باشد . استفاده از مواد اولیه تازه و با کیفیت در این رستوران برای طبخ غذا خیال مشتریان و گردشگران تور مسکو را از بابت سلامت غذا راحت کرده است . در این رستوران غذاهایی یافت می شود که بر پایه مواد اولیه ای که از مناطق دور روسیه مانند سیبری تهیه می گردد پخت می شوند . این رستوران مسکو برای ساختن یک خاطره بیادماندنی در زمینه شکم گردی گزینه بسیار مناسبی است .

Restaurant Chemodan Moscow



رستوران چمدان شهر مسکو به سبک Biedermeier دکور شده است هر چند که صحنه هایی از هنر معاصر روسی نیز در آن به کار رفته است . این رستوران با داشتن غذاهای خوشمزه ، فضای زیبا و جذاب و همچنین موقعیت مناسب از زمان تاسیس تا کنون افراد سرشناس متعددی را به خود دیده که از جمله آن ها می توان به میخائل گورباچف اشاره نمود . این رستوران از سرویس دهی مناسب برخوردار بوده و دارای کارکنانی با رفتار شایسته می باشد . در میان غذاهای مختلف رستوران چمدان روسیه آن هایی که دستور پخت شان بر پایه مواد اولیه نادری چون سالمون ، خاویار ، گوشت گراز ، گوزن ، غاز و ماهی مرکب می باشد در منوی ویژه رستوران جای گرفته اند . این طیف از غذاها با نوشیدنی های فوق العاده کامل می شوند .


بهترین رستوران های روسیه

مشخصات رستوران چمدان مسکو

  • آدرس رستوران چمدان مسکو : Gogolevskiy Blvd., 25/1, Moscow 119019, Russia
  • تلفن رستوران چمدان در مسکو : 4956953819 - 7+
  • وب سایت رستوران Chemodan مسکو : en.chemodan-msk.ru
  • ساعت کاری رستوران چمدان Chemodan مسکو : همه روزه از ساعت 12 ظهر تا آخرین مهمان
  • نزدیک ترین ایستگاه مترو به رستوران چمدان روسیه : ایستگاه متروی Arbatskaya
  • سبک غذاهای رستوران چمدان مسکوی روسیه : انواع غذاهای روسی به ویژه غذاهای منطقه سیبری
بهترین رستوران های مسکو با غذاهای محلی
رستوران چمدان در مسکو

شکم گردی در مسکو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی