دانستنی های لازم برای یک سفر لذت بخش

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

رستوران جی وینو را می توان یکی از معروف ترین رستوران های تفلیس دانست . این رستوران در منوی خود انواع غذاهای گرجی و گیاهی را جای داده و در محیطی جذاب و دلچسب غذاهایی خوشمزه و خوش طعم سرو می کند . این رستوران که همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 12 شب باز می باشد معمولا در وعده های غذایی خود ترکیبی از پنیر ، کالباس و فرآورده های گوشتی ارائه می دهد که برای تمامی ذائقه ها بسیار دلپذیر و دلچسب می باشد . مسئولین رستوران جی وینو شهر تفلیس این رستوران را به منظور ارائه خدماتی آگاهانه و دوستانه به مشتریان و مسافران تور تفلیس راه اندازی نموده اند .

g.Vino Tbilisi


علاوه بر غذاهای خوشمزه ، دکوراسیون زیبا و جذاب رستوران g.Vino نیز از نقاط قوت آن می باشد . با ورود به رستوران معروف جی وینو در تفلیس در ذهن گردشگران و مسافران رستوران های فرانسه ، ایتالیا و اسپانیا تداعی خواهد شد . در واقع چیدمان و دکوراسیون این رستوران فضا را دوست داشتنی و دنج نموده است . جی وینو به عنوان یکی از رستوران های گرجستان غذاها را با قیمتی مناسب (بین 12 تا 60 لاری) ارائه می دهد . البته نباید تاثیر رفتار دوستانه کارکنان و سرویس دهی مناسب این رستوران را در شهرت و محبوبیت آن بی تاثیر دانست .

بهترین رستوران های گرجستان

مشخصات رستوران جی وینو تفلیس

  • آدرس رستوران جی وینو تفلیس : 6Erekle II St, 6 Erekle II St, Tbilisi 0105, Georgia
  • تلفن رستوران جی وینو در تفلیس : 322932121 - 995+
  • ساعت کاری رستوران g.Vino تفلیس : همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 12 شب
  • سبک غذاهای رستوران جی وینو g.Vino تفلیس : غذاهای گرجی و گیاهی
  • موقعیت رستوران جی وینو از رستورانهای معروف تفلیس : قلب شهر تاریخی تفلیس

محبوب ترین رستوران های تفلیس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی