دانستنی های لازم برای یک سفر لذت بخش

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

هتل جی ان جی تفلیس که در منطقه ویک پایتخت گرجستان واقع شده تا مرکز شهر حدود 5 کیلومتر فاصله دارد . چی ان جی که از هتل های 4 ستاره تفلیس به شمار می اید در جنوب غربی تفلیس قرار گرفته و فاصله ای 19 کیلومتری تا فرودگاه تفلیس دارد . انتخاب این هتل می تواند هزینه ای کمتر از هتل های 5 ستاره تفلیس برای گردشگران تور گرجستان در بر داشته باشد .

هتل جی ان جی تفلیس


با اینکه هتل 4 ستاره جی ان جی از نظر تمیزی و نظافت و همچنین برخورد کارکنان عالی است اما فاصله 5 کیلومتری آن تا مرکز شهر و همچنین فاصله 1.3 کیلومتری هتل تا ایستگاه متروی Delisi موجب شده گردشگران تور تفلیس از موقعیت و دسترسی این هتل کمی ناراضی باشند . رستوران این هتل انواع غذاهای گرجستانی و اروپایی را به صورت بوفه سرو می کند . همچنین میهمانان هتل می توانند در تراس و در فضای باز غذای خود را ‏نوش جان کنند . در هتل جی ان جی گرجستان اینترنت وای فای رایگان در دسترس است و پارکینگ رایگان موجود می باشد . این هتل دارای میز تور است که در آن خدمات گردشگری ارائه می گردد .

Hotel GNG Tbilisi

هتل جی ان جی GNG به عنوان یکی از هتل های تفلیس با گرید 4 دارای 23 اتاق روشن با سیستم تهویه مطبوع است . در اتاق های هتل که با رنگ های گرم تزئین شده اند اینترنت وای فای رایگان موجود است . در هر اتاق هتل برای رفاه و راحتی مسافران تلویزیون صفحه تخت ، مینی بار ، گاوصندوق ، حمام اختصاصی ، دمپایی و سشوار در نظر گرفته شده است . برخی از اتاق ها نیز دارای بالکن می باشند .

  • آدرس هتل جی ان جی تفلیس  : G. Svanidze Street 4, Vake, 0172 Tbilisi City, Georgia
  • تلفن هتل جی ان جی در تفلیس : 571572211 - 995+

 

تصاویر هتل جی ان جی GNG تفلیس

هتل های 4 ستاره تفلیس

هتل GNG تفلیس

  • ۹۷/۰۲/۲۷
  • نیکی نورایی

هتل های تفلیس

هتل های گرجستان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی