دانستنی های لازم برای یک سفر لذت بخش

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

هتل لندن پالاس به عنوان یکی از هتل های تفلیس با گرید 3 برای استفاده مسافران و گردشگران تور گرجستان اینترنت وای فای را در تمامی بخش های هتل به صورت رایگان ارائه می دهد . پذیرش در این هتل شبانه روزی می باشد . در رستوران هتل غذاهای اروپایی و محلی سرو می شود و روم سرویس ، ناهار بسته بندی شده و صبحانه در اتاق براساس درخواست ارائه می شود . در هتل لندن پالاس گرجستان برای مسافران تجاری امکانات لازم برای برگزاری جلسه و کنفرانس در نظر گرفته شده است . تراس ، لاندری ، خدمات دربان ، خدمات خانه داری روزانه ، خشکشوئی ، میز تور ، تبادل ارز ، امکان کرایه خودرو و دوچرخه و صندوق امانات از دیگر امکانات رفاهی فراهم شده در هتل London Palace تفلیس می باشند . توجه داشته باشید که در این هتل حیوانات خانگی در صورت درخواست مجاز می باشند .

Hotel London Palace Tbilisi


هتل 3 ستاره لندن پالاس تفلیس برای اقامت و استراحت مسافران 28 واحد اقامتی شامل اتاق استاندارد سینگل ، دابل ، توئین ، اتاق دلوکس توئین ، اتاق اکونومی سینگل ، دابل ، تریپل ، سوئیت و سوئیت جونیور آماده نموده است . در اتاق های هتل سیستم تهویه مطبوع تعبیه شده و اینترنت وای فای رایگان در دسترس می باشد . برخی از اتاق ها نیز دارای بالکن با دیدگاه هایی از شهر تفلیس می باشند . حمام اختصاصی ، تلویزیون ، لوازم بهداشتی و یخچال از جمله امکانات موجود در اتاق ها و سوئیت های هتل لندن پالاس در تفلیس می باشند .

  • آدرس هتل لندن پالاس تفلیس : Ketevan Tsamebuli avenue/Bochorma street 50/18, 0144 Tbilisi City, Georgia
  • تلفن هتل لندن پالاس در تفلیس : 577511599 - 995+

 

تصاویر هتل لندن پالاس London Palace تفلیس

هتل های 3 ستاره گرجستان

قیمت هتل London Palace تفلیس

رزرو هتل لندن پالاس در تفلیس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی