دانستنی های لازم برای یک سفر لذت بخش

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

غذاهای گرجستان و باتومی متنوع هستند برخی از رستوران های باتومی بهترین غذاهای محلی و سنتی را سرو می کنند که در زیر چند نمونه از این غذاخوری ها معرفی شده است .

رستوران قلب باتومی

این رستوران با غذاهای خوشمزه و یک محیط آرام در بخش مرکزی باتومی واقع شده است . رستوران هارت آف که از بهترین رستوران های در باتومی است توسط یک خانواده اداره شده و در تمامی روزهای هفته از ساعت 11 قبل از ظهر تا 12 نیمه شب باز می باشد .

رستوران لاگونا باتومی

لاگونا یکی از محبوب ترین رستوران های باتومی برای سرو غذاهای محلی است . این رستوران در تمامی روزهای هفته باز بوده و از 8:30 صبح تا 11:30 شب پذیرای مراجعه کنندگان می باشد . پیشنهاد می شود حتما خاچاپوری های رستوران لاگونا را امتحان کنید .

رستوران تاوادوری باتومی

از دیگربهترین رستوران های باتومی برای سرو غذاهای محلی می توان به رستوران تاوادوری اشاره نمود . این رستوران با اینکه در خیابان لرمونتو در منطقه ای غیر توریستی واقع شده اما به سبب ارائه غذاهای خوشمزه همواره مملو از گردشگر و شهروندان باتومی است . رستوران تاوادوری همه روزه از ساعت 9 صبح تا 12 نیمه شب آماده سرویس دهی به مشتریان می باشد .

بهترین رستوران های باتومی برای سرو غذاهای محلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی