دانستنی های لازم برای یک سفر لذت بخش

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

با اینکه بسیاری از گردشگران تور گرجستان در شهر ساحلی باتومی بیشتر زمان خود را به تفریح و گردش اختصاص می دهند اما باز هم بخشی از تایم خود را برای خرید از برترین مراکز خرید باتومی حفظ می کنند تا هم اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند و هم برای دوستان و اشنایان خود سوغاتی خریداری نمایند . در این شهر چندین مرکز خرید مدرن و بازار سنتی وجود دارد که می توانند پاسخگوی نیاز گردشگران باشند .

مرکز خرید باتومی مال – Batumi Mall

اگر از دسته افراد علاقه مند به خرید هستید در سفر به باتومی حتما سری به مرکز خرید باتومی مال بزنید . این مجتمع تجاری در خیابان جورجی لادزه در نزدیکی ساحل واقع شده و با فروشگاه های متعدد و امکانات رفاهی و تفریحی مناسب از بهترین مراکز خرید باتومی محسوب می گردد . در این مرکز خرید مدرن بسیاری از برندهای معتبر شعبه دارند و به ارائه محصولات جدید خود مشغول هستند . گردشگران تور باتومی در این مجتمع تجاری می توانند اقلامی چون انواع لباس های مردانه و زنانه ، کیف و کفش ، عینک ، ساعت ، طلا و جواهرات را با قیمت ها و کیفیت مناسب خریداری کنند . در باتومی مال علاوه بر بوتیک ها و فروشگاه های مختلف چندین گزینه سرگرمی ، هایپرمارکت ، صرافی و رستوران وجود دارد که در صورت نیاز می توان به آن ها مراجعه نمود .

مراکز خرید گرجستان

مرکز خرید مترو سیتی باتومی – Batumi Metrocity

از دیگر مراکز خرید برتر باتومی می توان به مرکز خرید مترو سیتی اشاره نمود . این مرکز خرید بزرگ و مدرن همه روزه باز بوده و ساعت کاری آن از 10 صبح تا 10 شب می باشد . در مجتمع تجاری Metrocity مجموعه ای از فروشگاه ها و بوتیک ها تعبیه شده اند که اجناس خود را با قیمت های مناسب به فروش می رسانند . ارائه چندین مرکز تفریحی و سرگرمی ، سالن بولینگ ، طراحی مدرن ، سالن های سینما ، پارکینگ و فضای سبز سبب شده تا مترو سیتی به یکی از محبوب ترین و معروف ترین مراکز خرید باتومی تبدیل گردد .

محبوب ترین مراکز خرید باتومی

بازار خوپا باتومی

لذتی که از گردش در میان بازار سنتی خوپا در باتومی به گردشگران دست می دهد شاید در بهترین مراکز خرید این شهر قابل لمس نباشد . این بازار سنتی انواع پوشاک ، خوراکی های محلی ، صنایع دستی و … را با قیمت های مناسب عرضه می کند . در خوپا رسم چانه زدن پابرجاست و گردشگران با این کار می توانند تخفیفاتی عالی از فروشندگان دریافت کنند . Hopa Bazaar در خیابان Agmashenebeli واقع شده و همه روزه از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر باز می باشد .

بازارهای گرجستان

منبع : لذت سفر | راهنمای جامع سفر به گرجستان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی