دانستنی های لازم برای یک سفر لذت بخش

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

هتل اسکای تاور درایوی ۱۰ دقیقه ای تا فرودگاه بین المللی باتومی فاصله دارد و پارک آبی باتومی نیز در شعاع یک کیلومتری آن قرار گرفته است . هتل اسکای تاور دارای امکانات مدرن در باتومی است . این هتل دارای ساحل اختصاصی است و امکاناتی چون استخر سرپوشیده ، مرکز اسپا ، سالن ورزش ، سونا ، رستوران ، اینترنت وای فای و پارکینگ اختصاصی رایگان ارائه می دهد .


اتاق های هتل اسکای تاور باتومی

همانگونه که بیان شد اسکای تاور یکی از هتل های ساحلی باتومی گرجستان است . این هتل دارای ۱۰۱ اتاق استاندارد و اتاق سوپریور است که همگی با امکانات مدرن تجهیز شده اند . اتاق های هتل لوکس و زیبا بوده و با دقت و ظرافت و با استفاده از رنگ های گرم طراحی شده اند . در واحدهای اقامتی هتل اسکای باتومی سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای موجود است و اینترنت وای فای در دسترس می باشد . مینی بار ، میز کار ، تلفن ، حمام اختصاصی ، لوازم بهداشتی ، سشوار ، حوله ، دمپایی ، روم سرویس ، کتری و تختخواب های راحت از دیکر مواردی هستند که در اتاق های هتل اسکای تاور گرجستان به چشم می خورند .

  • آدرس هتل اسکای تاور در باتومی : Sheriff Khimshiashvili str. No 7/ 33 Batumi GEORGIA

تصاویری از هتل Sky Tower باتومی

هتل های 5 ستاره گرجستان

Sky Tower Hotel Batumi

  • ۹۷/۰۲/۰۶
  • نیکی نورایی

هتل های باتومی

هتل های گرجستان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی